Vi överlevde!

Jag och Riina överlevde stockholm resan! :D haha! Vi hittade faktist direkt till hötorget!
 Fast först var vi lite osäkra om vi gick rätt väg, men de gjorde vi! Och bion var jättebra! :D Jag köpte en ring, ett halsband, ett par örhängen och strumbyxor. Sen sov jag över hos Riina!
Så idag så har vi tagit massor med foton, ska lägga upp några här, men de flesta finns på facebook!
Efter jag varit hos Riina så åkte jag till kulturnatten med mamma, erik, calle och mina kusiner Alva o Melvin! Vi såg på erika dunders dans, som var jättebra! :D Nu så ska Alva o Melvin sova över!

Några bilder:









P.S Jag och Riina kom i samma klass i Lusse! :D:D D.S
Puss

Kommentarer
Sara säger:

Ni hitta! :D (Y) Nice o visst ägde eclipce :D tusan va bra den är asså :D

o ja diggar bilderna o dunder showen ;D o så saknar ja åmi dansen nu oxå :P

2010-08-13 | 22:39:21
Bloggadress: http://sarrasjogren.blogg.se/
Riina säger:

snygga bilder :P vilken tur vi hade att vi båda kom in i samma klass :DD

2010-08-14 | 14:01:32
Ebba säger:

Sara: jaa :D

ja, eclipse var jättebra! :DD jag saknar också dansen, men snart börjar den! :D

Riina: haha, ooyeeas! ;D JAA de hade vi! :D

2010-08-14 | 14:54:35
Bloggadress: http:// ebbalonngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback