01.12.10

Hola!
Började ju som sagt 13.50 idag, så före de var jag, riina, hanna och stefan och åt på eat, jag åt en smörgås med skagenröra, den var riktigt gott (förrutom att de smakade lite gummi, haha) Vii hade de riktigt trevligt! Sen åkte vi tillbaka till skolan för att ha en infotimme i 35 minuter och efter att den slutat så var de biologi som stod på schemat. Men efter att vi hade suttit och väntat i en kvart på läraren så gick några för att kolla upp vart han höll hus. Då vissade de sig att han var på en kurs, så vi fick hål! haha, fatta vilken lyckad skoldag! ;)

Efter vi slutat så fikade jag, ronja och riina på bagarstugan :) mumsigt!

Och om en halvtimme sticker jag på dans!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback