GRATTIS JULIA! ♥

Idag är de så här att världens bästa JULIA blir stor flicka! 15 bast! Hon är en sån person som jag alltid har roligt med (kan bero på våran dåliga humor) haha :D Ja, hon är helt enkelt bäst! :D Hoppas du får en braa dag kusin! :D ♥

En av våra hundra dålighumorkonversation ;D :

julia sa (14:12):
alltså det är iskallt i mitt rum!!

Ebba sa (14:13):
hahah
stackare!!!!!
jag vet, hämta en bastu! !

julia sa (14:13):
SMART (I)
brb jag ska bara hämta en bastU!

Ebba sa (14:14):
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH


Okej ni kanske inte tyckte de var roligt, men jag däremot dog av skratt!! HAHAHA


Kommentarer
Julia säger:

TACK EBBA!!! :D <3 pussss på dig!

2010-12-25 | 20:45:05
Bloggadress: http://juliac.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback