Fame!

Heej!

Idag har jag fått några av H&M kläderna :D  I söndags så beställde mamma filmer från discshop och nu har redan några kommit :D snabb service! T.ex filmen FAME, både den nya och gamla :D I skolan så fick vi fastlagsbulle mums! :D Jaa, de var väl de roliga i skolan idag... Men nu ska jag kolla igenom svenskan, har svenska prov i morgon.

 

I söndags så slutade teatern en timme tidigare, men jag, Erik och Elisa kunde inte komma hem förrän om en timme. Så vi fick stanna kvar själva i stadshuset, och dansa på scenen och springa runt där ;) haha de var kul de ;) fast liite läskigt eftersom jag är väääldigt lättskrämd så var de inte så svårt att skrämma mig då, haha ;)))

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback