Sanna Sanna och ännu mera Sanna

SHOO!

Idag har jag varit hos Sanna, roligt som alltid :D:D hahahaha!

Först tog vi lite bilder, på de flesta håller jag på dör av skratt! Fråga mig inte varför, de kommer jag inte ihåg xD  

Sen spelade vi poker, och om man vann en omgång, så fick man en godis. :)) Jag vann typ 5 gånger, medans sanna vann... 100 (enligt henne själv) men jag gissar på 10! xD Men jag snodde ändå liite hihihh ^^
Sen åt jag apelsin och sanna banan, heheh de gick inte så bra för mig.... hahahahah

Sannas beskrivning på mig idag xD hahahaha
" slänger dig i min säng, snor godis, dansar hela tiden till allt t.om din egna sång, försöker hacka dig in i min dator, du är beroende av min spegel, du slänger mattan i hörnet så att du kan dansa, geggar Apelsin och är VÄÄLDIGT lättskrämd! " hahahahhhahh xD

Idag i skolan så hade vi dubbeltimme finska -.-
På Matrasten så höll Sanna på dog i trappan och jag skämde ut mig 1000 gånger! hahahaha

Kom just hem från teatern, vi dansade och sjöng :D

Kram!

Kommentarer
mamma säger:

Du är en helt underbar och vansinnigt roligt dotter! Saknar dig! Har bara rättat samhällaprov ikväll och inte dansat en enda gång!!! Puss och kram! Ses imorgon!!!

2010-01-26 | 20:59:14
Bloggadress: http://ebbalonngren.blogg.se/
Ebba säger:

hahaha :D KRAAM!

2010-01-27 | 19:17:01
Bloggadress: http://ebbalonngren.blogg.se/
Sanna säger:

ojojoj.. säger jag bara.. xD

2010-01-28 | 20:04:49
Ebba säger:

hahahah xD

2010-01-31 | 08:41:58
Bloggadress: http://ebbalonngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback