" Vi skulle göra en parodi på en parodi, men de blev en ny parodi "

Hahah, rubriken är från en av våra gamla videoklipp ;)
Igår var jag med julia, vi var först till vandö där var också våran kusin Maja. Vi simmade, solade och löste korsord! haha!


Sen så for vi in till stan, först tittade vi på gamla videoklipp! HAHA! sen gick jag och julia runt på torget och köpte glass, sen träffade vi malin & malin och då gick vi till select där vi träffade massor med annat folk. Sen så sov jag över hos Julia.

Idag så ska jag vara med Sanna! :D var en halv evighet sen jag träffade henne sist! Vi ska först till stan och sen vet jag inte vad som händer.
Men ni får ha en bra fredag!
Kraam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback