Gårdagen

Efter att sanna hade åkt hem, så skulle jag och Riina åka buss till centrum, men de gick inte så bra för oss.. höhöh ;D Men tillslut så kom vi fram! haha! Så då gick vi först till KappAhl och jag köpte ett par solglasögon :) sen köpte vi glass! :)


Efter att Riina åkt hem så åkte jag, mamma, erik och calle till torget, där de var dansuppvissning (eftersom de var ålands självstyrelsedag) där träffade vi också julia och clara. Sen gick vi alla till hestburger och åt. Efter de så gick jag och julia och kollade i butker (eftersom vi inte ville lyssna tal ;)) och sen var de tårta på torget :)  Sen kom julia till mig :)

Nu ska jag nog spela lite ts3!
kraam♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback