Teater är såå kul :D

Hejhejehej!

En vecka sist... jaja men ska nog bli liite aktivare i allafall ^^

Idag har jag spelat teater :D kulkulkul! Sen så har vi teater på lördag och söndag också :) Och nu får dem som går i samma klass som nån teatern gå in för 5 € så nu är de bäst att passa på :D

Här kommer liite fina blider från teatern, titta och njut ^^ hihi
Jag och Erik före teatern:                     Jag och Matilda före teatern, vi är såå coola ;) haha

Julia och Tilda:                                                                                  

Jag, Malin och Eriks panna ;)                           Julia och Mikaela:

                                              Erik och Malin i rött hår haha ;)

Jag och Elisa i våra snygga sminkningar ;)        Goda Bacillen Erika:


I morgon bär de av på hjälpledarkurs till Geta!

Ha de BÄST!

Kraam♥

Kommentarer
Matilda säger:

Nej men fyy ebba! Ser ju ut som ett annat mähä! men men...Får väl bjuda på den då! :P

2010-03-27 | 11:05:09
Saine säger:

Men Ebba hahaha! xD Vilka charmiga bilder ;) eller så inte, haha! Är det okej om jag snor några till min blogg? :D <3

2010-03-27 | 11:55:11
Bloggadress: http://saine.blogg.se/
Ebba säger:

Matilda: haha neeej!!

Malin: haha, dem är vääldigt charmiga! ;D Joo såklartt! :D <3

2010-03-27 | 20:30:50
Bloggadress: http://ebbalonngren.blogg.se/
Matilda säger:

Ebba: Äsch, jag ger igen de e lugnt! :P

Malin: Håller med dej, as-charmiga! XD!

2010-03-28 | 18:33:23
Ebba säger:

hahaha ;)

2010-03-28 | 19:13:39
Bloggadress: http://ebbalonngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback