sista vanliga skoldagen i grundskolan!

Min,Riina och Ronjas nya favorit låt! :


Idag har Riina och Ronja hjälpt mig att städa mitt rum! Tack så jättemycket! :D Ni får se för- och efter bilder sen!
Och sen har vi sett på gossip girl säsong 2 som jag fick idag! :DD
Nu har Ronja åkt hem, men hon kommer snart tillbaka!
Medans Ronja har varit borta så har jag och Riina springit fram och tillbaka till mattssons 2 gånger, hahah! ;D
Men nu kom Ronja tillbaka! :D
Så nu ska vi vara lite sociala med henne!

Förresten, de här var sista vanliga dagen i högstadiet! För i morgon börjar projektveckan och sen har vi bara robinsondag, niornas avslutnings lunch och sen avslutning kvar! :D wihuu!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback