Fullspäckat

Hej Guys!

Hade en fullspäckad dag igår därav inget blogginlägg!
Först var det som vanligt skola, sen gick (!) jag hem och bytte snabbt om till dansen.
Efter dansen for jag direkt till Alvas teateruppvisning.
När jag kom hem gjorde lite läxor och sen for jag till Elisa.
Där var också Erik och Malin.
Vi hade de riktigt roligt!

Idag är de också en full dag:
- skola
- direkt efter skolan ska jag klippa mig
- sen bär det av till teaterskolan, där vi ska ha uppvisning!

atm har jag hål med janinus och snart ska vi palla oss ner för att äta.

byebye


Kommentarer
SANNA säger:

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :D



Kram

2011-04-20 | 20:43:21
Bloggadress: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback