Hej igen!

Tjoo!
Bloggen har fått stått stilla ett bra tag nu, för jag har inte haft tid att ta tag i den.
Men nu när dagarna börjar bli mera normala så tänkte jag äntligen skriva lite!
okej, ska sammanfatta kort dem senaste veckorna:

Den 21 Juli for jag och Julia till stockholm för att shoppa, men också för att hämta upp min kusin Freja (som var här hela rock off veckan)



Sen började rock off. Dagarna spenderades med freja och på kvällarna var det full fart i stan!
En riktigt lyckad rock off vecka blev det!
En bild jag snodde av julia ↓:


När rock off veckan var slut for jag och freja + min familj till oskarshamn där alla svenska släktingar var.
Det blev en vecka full med båtturer och massor med kusin skoj!

Den här måndagen (åttonde) åkte alla släktingar till Göteborg och i tisdags var vi på Liseberg :)

Och i onsdags åkte vi hem till Åland!

 

Idag har jag varit på förhandsvisningen av den finlandsvenskafilmen Iris som min lillebror är med i. Filmen utspelar sig mest på Åland. Så det var kul att se den :)

 

Och just det, TACK gulle HANNA för designen, blev jättenöjd!

 

Det var allt för mig den här gången!

Ciao for now! ♥


Kommentarer
hanna säger:

puss!

2011-08-14 | 14:54:52
Bloggadress: http://hannafagerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback