18:30

Heeeeeeeej!
Har inte haft tid att blogga men här kommer en sammanfattning om vad jag gjort de senaste dagarna:

Vi kom hem från Turkiet (bilder kanske kommer, annars finns det på facebook) i torsdags.
Sen stack jag nästan direkt till mickis med malin :))
På kvällen såg vi på film och tjockade oss med chips och sen sov vi över!

I fredags hämtade mamma mig hos mickis och så åkte vi direkt till terminalen för att hämta upp mina småkusiner!
De firade alltså midsommar här :)


I lördags så åkte vi till vandö dit också julia och jacob kom!

Sen blev det också mycket kortspel och spel!
Och oj vad roligt vi hade!

Imorse åkte våra småkusiner hem och idag har jag inte gjort någonting, vilket har varit väldigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback