@ Spanien

Hola!
Passade pà att sno datorn medan min spanne duschar.
Jo men hàr i Spanien ár allt bra! Fick till min lycka tvà rostade bród till frukost!! De andra dagarna har jag fátt válja mellan sockerkaka och muffin...
Vi ska snart móta upp Kajsa och hennes spanjor och sà ska vi àka till madrid med hela gánget.
Igàr var vi till Toledo och var dár hela dagen och i fórrgór sá var vi i deras skola. Skolan var inte den snyggaste och man máste ta med sig eget toalettpapper hemifràn... haha. Och de áter ALDRIG kánns det som och nár de áter ár det mest socker... Sà vi gàr runt hár och hungrar, men annars ár det super i Spanien! :)
Nej nu ska jag bórja gá.
Vi syns pà tisdag!
pussss

Kommentarer
Sara säger:

hahahah, eget toapapper XD

2012-03-10 | 14:04:42
Bloggadress: http://sarrasjogren.blogg.se/
mamma säger:

Saknar dig massor! Spännande att få uppleva ett annat sätt att leva! Du har säkert lärt dig massor med spanska! kram kram kram

2012-03-10 | 19:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback