15.10.12

Heej! Hade ett riktigt bra och skönt höstlov. Gjorde inte så mycket, men även de kan vara skönt ibland!
I fredags var jag som sagt med Julia till Sthlm. Planen var att inte shoppa så mycket (gick sådär) och mest bara strosa runt. Vi gick till Östermalm och hälsade på kusin och kollade in hans lägenhet. Sen tog vi en sväng om till gamla stan och hälsade på slottets vakter.
 
I lördags var jag med Sanna och sen på kvällen åkte jag till Ronja där jag också sov över. På söndagen gjorde jag typ inget, joggade, körde lite, åkte med riina en sväng till smarket och ja de var deet.
 
Idag har jag varit på dans och sen efter det gick jag och Matilda till avancia. Tyckte det var dags att sätta igång igen, så köpte mig ett månadskort.
 
Nu ropar läxorna
ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback