jobb, jobb och ännu mera jobb

7 av 7 dagar har jobbat denna vecka, på tre olika jobb, och på tisdag och fredag jobbade jag dessutom på två jobb...så ja trött tjej som sitter här och skriver. 
Även fast jag jobbade både lördag och söndag har jag haft en bra helg!
På fredag var hanna och riina hit på kvällen för att sy lite. På lördag slutade jag kl.18 efter det åkte jag och jennifer till riina där vi fixade oss och förade, frida kom också dit sen. 
Sen blev det arken, indigo och t.om kino, var första gången jag var på kino en lite längre stund har bara tittat in dit förut, dock var det inte mycket folk där så det blev ganska snabbt arken. 
Idag, söndag, har vi haft släktkalas hemma hos oss, vi firade calle, julia, jacob och alva (vi är en latsläkt som inte orkar ha ett släktkalas för varje kusin haha.) och vad fint väder det var!! Ä-N-T-L-I-G-E-N
Dagens outfit (OBS! eriks skor hehe)
Nu ska jag sova och tagga nästa jobbvecka, dagis denna gång :)
pusss o kraaam
 

Kommentarer
HEMLIG BEUNDRARE säger:

HEJ VAD SÖTA DU OCH JULIA ÄR VAD COOLT NI HOPPAR FINA SKOR HAR DU OCKSÅ HE HE HEJDÅ

2013-04-21 | 21:46:41
Bloggadress: http://hemligt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback