Showtime

Förra veckan var också en vääldigt stressig vecka, men också en rolig!
Jobbade mån-fre på dagis och på mån, tis och tor var det direkt till finström som gällde efter jobbet, hade föreställningar med kören. Att ha föreställningar är verkligen det bästa jag vet, att känna adrelinet före man går upp på scen, vare sig det är dans, kör eller teater (dock är teater det absolut bästa).
På onsdag var det ett annat jobb som gällde efter dagiset.
Och på fredag tog jag det ganska chillpill efter jobbet, det enda jag gjorde vara att ta en miniroadtrip med Hanna. 
På lördag for jag och mamma till Stockholm och nu är äntligen studentklänningen köpt!!
lite show för och med släktingarna för 100 år sedan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback