Sommaren 2013

Att sommarblogga är inte riktigt min grej, men nu när hösten står utanför dörren så ska jag försöka ge bloggandet ett försök igen. 
 
Efter jag skrev senaste inlägget så åkte vi till Ayia Napa på studentresa. Det var en jätterolig och galen vecka och skulle verkligen vilja åka tillbaka dit! 
 
Sen fick jag äntligen min vita mössa
Studentdagen var en av de bästa dagarna i mitt liv!
Men sen var det såklart sorgligt och konstigt att veta att efter detta så splittras man.
 
 
Sommaren 2013 har varit helt okej, inte den bästa sommaren men den har haft sina bra stunder. Min älskade farfar gick bort och begravningen som skedde i slutet av sommaren var helt klart nåt av det jobbigaste jag gjort
 Saknar dig farfar
 
Annars har sommaren bestått av mycket jobb, en snabbresa med pappa till kalmar för att hälsa på farfar på sjukhuset, är så himla glad att jag åkte och fick träffa honom en sista gång. Midsommar firades med hela svenska släkten hos oss, och på kvällen åkte jag och freja till frida där resten av gänget var.  Annars har det varit ganska många utgångar, roadtrips, födelsedagsfirande och sånt som hör till sommaren. 
 
I slutet av sommaren var det som vanligt rockoff och freja kom hit. Hann dock inte vara här hela rockoff eftersom vi åkte till kalmar på begravning och sen var vi i oskarshamn en vecka med släkten. Efteråt åkte vi till kusinerna i Stenungsund och gick på liseberg.
 
Sen när jag kom hem har det blivit lite jobb och så har matilda, josse och jenna haft avskedsmys. Har också sagt hejdå till Sanna och Elisa som flyttat. Nu har alla åkt... känns konstigt men samtidigt är det tur att vi är så många kvar på åland.
 
 
pussss
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback