2012, 2013

Som ni ser har mitt december varit heelt kaotiskt! Grejer att göra varje dag, men det har varit så sjukt kul! Det har varit jättemycket med kören, övningar hit och dit och sen föreställningar. Vi har också haft en föreställning med teatern och sen har det varit dansgala! Tur att jag älskar allt som har med att uppträda att göra! Vi har också varit på SACO-mässan,dansskolan har åkt till Helsingfors och kollat på ballet och så har jag sätt på bio hos jennifer! Men det bästa med hela december var så klart att jag fyllde 18! Och alla utgångar: 15:onde (hade min födelsedagsförfest), julfest, juldagen och nyår. Hade en riktigt bra nyår, som började med föris hos elin och som slutade på arken! Och nu är det 2013!
 

2012 gick så sjukt fort. Lite av det jag gjorde var: Vi åkte till Sälen på sportlovet och skidade med mina kusiner, några veckor efter åkte spanska gruppen till Spanien på utbyte. Sen kom de från Spanien hit en vecka. Sedan slutade jag 2:an och firade det med middag hos Westerlunds. Sen började jag jobba på strandnäshotell och hade ett riktigt bra sommarlov! Åkte tåg för första gången själv till Freja. Midsommar på kökar var nåt av det bästa, vi hade så sjukt mysigt på dagen och vädret var verkligen på vår sida (för en gångs skull). Rockoff veckan bjöd på bra artister. Men det bästa med hela 2012 var nog när vi, 8 tjejer, åkte till Magaluf!! Sen började jag 3:an. Och har skrivit 2 studentprov. Året har också bjudit på massor med förfester och 18års middagar. Och tillslut fyllde även jag 18 år! 
 

2013 bjuder på flera studentprov, jag ska minsann snart ta körkort, Arken (hehe blev ju inte så mycket sånt 2012), karonka, studentresa, (förhoppningsvis) studenten, kanske en USA resa, men sen vet jag inte... det läskiga är att jag inte alls vet vad som kommer hända efter sommaren. Plugga? Jobba? Resa? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback