Helgen

Började helgen hos Hanna med lite Victoria Secret Fashion Show, sen begav vi oss till Matilda och sen vidare till Ingrid på förfest. Efter en rolig förfest drog vi till arkeoo. Men det dröjde inte så länge fören jag och hanna gick till Indigo istället, där vi träffade Victor och Cajsa. Hängde där en stund innan vi gick till arken igen. Men där var det tomt, inte en jäkel på dansgolvet. Så sen runt 2-3 åkte vi till Darnemo. Där vi dansade, bastade, åt nattmat och sen slocknade jag och matilda runt kl.08... 
 
På lördag var det bara att ta sig upp ur sängen och åka till svarta katten för att luncha med stradnäshotellcrewet!   Där vi pratade tills stängning, kul hade vi! 
Planen på lördagskvällen var att hänga med julia, men tyvärr slocknade jag framför tv:n kl.18.. så fick skjuta upp det tills på tisdag. 
 
Idag söndag har jag tränat på körkortet, och ja det var typ allt jag har gjort. Sen ikväll var jag och Riina på bio, the impossible.  Jättefin film, se den! 
Nu ska jag plugga lite mera på körkortet (tycker faktiskt det är kul att göra testprovet hihi) och sen kanske göra någon läxa..
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback