Ansen kom just.....

HOLA! Just nu pratar jag med min argentinska vän Ida (som jag förövrigt saknar massssor) medans jag inväntar att tjejgänget ska komma hit och käka lite chokladfondue! I veckan har jag för första gången vikarierat mamma i 5:an - 6:an vilket förövrigt var jätteroligt! Annars har jag inte gjort så mycket, typ försökt plugga studentprov (har tre stycken nästa vecka.....hjälp) och det är de jag ska göra hela helgen..yeeey. Nej nu kom ansen,bäst att vara lite social hiho hejdåååå

Kommentarer
Sara säger:

Oj vad fin den första bilden var, älskar ljuset, har du tagit den Ebba? :D

Svar: najj, kom inte ihåg vem det var haha :D
None None

2013-03-08 | 20:09:34
Bloggadress: http://sarrasjogren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback