I MADE IT

JAG BLIR STUDENT!!
Lyckan är total! Var lite orolig över matten men fick det preliminära resultatet idag och det ser ljust ut!
I måndags hade jag min sista timme i lusse EVER, tyska prov. Känns jättekonstigt, vill sluta men ändå inte. Kommer sakna allt så mycket. Lussetiden har helt klart varit den bästa tiden i mitt liv. 
Känns också konstigt att inte ha prov eller läxor på typ ett år (jag ska inte studera direkt efter lusse utan blir kvar ett halvår och jobba och sen ska det resas) fast det är dock positivt hihi.
 
Men idag drogs jag redan in i vuxenvärlden, har börjat jobba på ett dagis och ska göra det i två veckor. Trivs redan som fisken i vattnet. Sen var jag på teater idag ocksååå
 
Nu blev det svårt att avsluta detta inlägg eftersom jag alltid skriver att jag ska plugga.. Får väl köra en:
Hejdå nu ska jag göra allt förutom att plugga. Puss och adjö.
 
fint väder var det ju idag också!! najs bajs
 
PS. hade en fettbra helg, med utgång x2 (man slutar ju bara studentskrivningarna en gång i livet).
På fredag förade jag hos Emma och sen blev det indigo och arkeen och på lördag var the gang till park och badade, sen for vi till Linn där vi fixade oss och förade och sen blev det arkeeo. DS.
 
fredag:
Lördag:
första bilden är Elisas och andra Emmas hoppas det var okii att jag tog dem hiho. Sista är jag däremot ägare till själv (fett bra kvalite har den också!!)
 

Kommentarer
Superhemlig beundrare säger:

Haha du är nog snygg du knäppissssss!

2013-03-27 | 18:51:56
Bloggadress: http://josefingruner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback