Ny header

TACK julia för designen!! 
äntligen ser min blogg lite vettigare ut igen hiho.
 
I fredags kom som sagt tjejerna hit och vi åt som vanligt i mängder 
 
I lördags var jag först och jobbade på barnensdag på sittkoff, vi fick vara utklädda till prinsessor hihi och jag stod mest vi fiskedammen och gav barnen små presenter.
 
När jag kom hem gjorde jag ett tappert försök att plugga (gick bajs) och sen kom Julia hit och vi tittade på melodifestivalen. Bra vinnare men anton var bäst! Sen sov julia över och idag har vi pluggat lite, nu har hon åkt och jag ska fortsätta pluggandet och tagga svenskastudenprov, novell imorgon! Ska också någongång idag iväg och handla studentmat (de bästa med att skriva studentprov hiho) 
Men nu ska jag ta mig i kragen och läsa historia!
pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback