-----> AYIA NAPA

Mitt i detta stresspackande så måste jag ju såklart blogga lite (vad gör man inte för att skippa att packa, hatar verkligen att packa!! Det enda som är värre är väl att packa upp hehe jobbigt liv jag har.)
Nejmen imorgon åker äntligen jag och 9 andra tjejer på våran studentresa, Ayia Napa.
Och om bara två veckor tar vi studenten...aaaaah
 
Det jag har sysslat med sen jag bloggade senast är väl att jag och Riina bodde ensamma i mammas lägenhet i 4 dagar. Samma helg hade vi förfest och sen drog vi till arken. Jennifer, Kajsa och Frida sov sen över så på söndag gick vi och åt till draken och sen badade vi jacuzzi (♥) hos Fridas mormor.
Sen har det också varit dansgala, jag har jöbbat lite, lunchat på dinos med hanna, frida, matilda och linn och ätit årets första bollglass (och andra eftersom jag tog två bollar höhö) 
 
Igår var vi till Ramsholmen och hade picknick, myys, och idag har jag jobbat från halv 8 till halv 8, två olika jobb, och jag började packa först ikväll, jag är ALLTID ute i godtid nshhhh.
 
MEN nu packa!
Adios amigos.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback