stan!

Idag så hade vi tre vanliga timmar i skolan, sen åkte vi till Handels :) där var vi typ en timme, och sen så fick vi sluta :)) Då gick jag, Riina, Janina och Frida på stan. Först gick vi till Arken där de andra frågade efter praoplats, oc de fick dem! Sen ringde jag till dagiset vinkelboda och frågade efter praoplats och de fick jag också :D Maja och Melvin går på de dagiset! :))
Sen gick jag och Riina och fikade på bagarstugan! MUMS! och sen gick vi lite runt på stan. Sen träffade vi Ronja, Frida och Janina och då gick vi till sportcenter, och jag, Riina och hennes bror provade skidor som vi ska ha när vi åker till kungsberget på måndag :D

Jag och Riina i somras!


Nu ska jag plugga på kemiförhör och matteprov!

KRAAAM!

Kommentarer
Riina säger:

Snygg bild! ;D

2010-02-05 | 15:02:47
Ebba säger:

eller hur! ;D

2010-02-05 | 15:16:23
Bloggadress: http://ebbalonngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback