Måndag!

Hejsan!

Idag har de varit dans! :D de var jättekul att dansa igen! :D

I skolan hade vi slappa timmar, och de var bra för jag är väldigt trött efter lembötelägret. På matrasten så skrattade vi åt Riinas kommentar "flytta på er" hahahahahah, ni förstår antagligen ingenting...
Och på vägen hem, så skrattade jag och sanna åt mina fina rim, de bästa var " trollen kommer fram, dom morrar" hahahah, jag kom inte ihåg slutet på de rimmet xD


 hittade en gamma bild på mig och sanna, shit vad långt hår sanna hade :O

kram!


Kommentarer
Riina säger:

garv garv :D

2010-01-19 | 13:55:52
Ebba säger:

hahahahaha :D

2010-01-19 | 20:43:52
Bloggadress: http://ebbalonngren.blogg.se/
Sanna säger:

Asså haha ingen fattar nog varför :" trollen kommer fram, dom morrar", skulle vara så kul, men det var det!! xD

Ojoj, om man skulle ta å skaffa så långt hår igen då? taha..

2010-01-23 | 15:10:30
Ebba säger:

hahah, nää de är nog bara vi som förstår! xD

Dags att börja odla! :))



2010-01-23 | 21:13:28
Bloggadress: http://ebbalonngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback