14 augusti 2011

Hej!
I förrgår var jag med Ronja en stund på kvällen och sen for jag in till stan.
Där träffade jag Riina och Frida och vi gick till Mariehamnskalaset och lyssnade på ett band.
Sen när Frida hade åkt hem så träffade vi Mikaela, som vi sen spenderade kvällen med :)
Runt 2 gick jag och Riina hem till mig och sov.

Igår cyklade jag och Riina in till stan runt ett för att se på dunderdansarna.
Sen åkte Riina hem och jag åkte till Mikaela där Malin också var :)
Först fikade vi hos mickis, sen gick vi ner på stan och åt middag på ångbåtsbryggan, sen gick vi tillbaka till mickis för hon skulle sminka Andrea som också kom då. 
Sen när Andrea for åkte malin, mickis och jag tillbaka in till stan.
Då gick vi till Mariehamnskalaset och såg Markoolio och så såg vi en liten stund på André Wickström.
Efter det så vandrade vi runt på stan och det var ungefär det vi gjorde hela kvällen/natten haha :)
Men en trevlig kväll blev det! :)
Sen sov Malin och Mickis här.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, helst skulle jag vilja lägga mig ner och sova i 100 år.
Blev lite sent igår och lite tidigt idag hehe

Aja men det var allt jag hade att berätta!
Ha det bra!
Puss ♥

Kommentarer
juliaa'lilk'ungen - [photos] säger:

fin blogg !

2011-08-15 | 14:37:09
Bloggadress: http://photobyjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback