6 juni, 7 juni och 8 juni

I förrgår (6 juni) var jag hela dagen med Ronja!
Först cyklade vi till lilla holmen, men när vi kom dit så var de molnigt så vi cyklade tillbaka och
steekte på ronjas terrass istället! Sen lagade vi också middag och på kvällen såg vi på film och åt chips!
Ronjas bilder ↓


I går (7 juni) gjorde jag inte så mycket på dagen, solade lite och tog det bara lugnt.
På kvällen åkte jag och Mikaela till Malin.
Fast där var vi inte så länge för sen cyklade vi ner till stan och köpte glass!
Och efter det cyklade vi till Mikaela och hade det träävligt!




Idag (8 juni) är planerna att åka till ÅSS och äta lunch men nästan hela åländska släkten
(tradition när man får sommalov, som de flesta i släkten fått idag)
Och sen i kväll kanske jag ska vara med Riina!

Ha en bra dag!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback