22:43

Igår:
Efter jobbet for jag och min kära arbetskamrat riina hem till henne och solade och åt jordgubbar. Efter ett tag kom också sanna dit och var där en stund. Sen for riina och jag till ansen där vi var en halvtimme före vi åkte och kollade korp med hanna. Efter korpen åkte r, a och jag tillbaka till riina där vi sen sov.


Idag:
Efter jobbet var jag en stund med riina, sen åkte jag hem och solade. Ikväll var det teater och efter det åkte jag till jennifer och matilda där några tjejer var. Vi planerade midsommar och antagligen blir det kökar!

Imorgon så är jag ledig och då ska jag vara med jennifer och ansen!

Nu ska jag och mamma kolla på film.
Ha det gött!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback