14 mars

Tjeenare!
Kom äntligen hem igår från Spanien, borta bra men hemma bäst. Det har verkligen varit en upplevelse och jag har haft det riktigt roligt. Kanske lägger upp lite bilder sen.
Men idag har jag varit sjuukt trött. Tur att skoldagen var slapp som bara den. Först religion där vi kollade på film, sen svenska där vi kollade på film och sen ska jag egentligen ha matte men Johnny var sjuk så fick sluta 10:55! LYCKA! Då gick jag, hanna och jennifer till havtorn. Super trevligt som vanligt!

Och nej jag åt inte bara bacon, jag hade redan ätit av det som restaurang Oasen hade att bjuda på.
Sen kom Sara en sväng hit och sen åkte vi på dans.
Och nu ropar läxorna.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback