Mars 25, 2012

tjeena!
Nu gör jag verkligen allt för att slippa läsa på religionen, se jag gör t.o.m ett blogginlägg och det händer inte ofta!

Helgen har varit braaa.
Var till Jenna med tjejerna i fredags och igår och idag har jag inte gjort så mycket. Joggade för första gången på strandpromenaden med mamma igår och det är grejer det.
Imorgon börjar provperioden men har först prov på onsdag så börjar ett på måndag och 12 på tisdag, det är grejer det!
Och får äntligen snart börja övningssköra, pappa ska besikta bilen nångång den här veckan och sen är det ut på vägarna som gäller, det är grejer det!

Nej nu måste jag plugga.
Ha det gött.
pusss.


Kommentarer
Sara säger:

sv: ååh tack så mycket, blir så glad :D

2012-03-27 | 21:54:51
Bloggadress: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback