3 Mars

Tjeeeeenare!
Hon-som-bloggar-väldigt-ofta är här!
Joatt sportlovet i sälen var lyckat förutom att jag låg magsjuk sista dagen, ska försöka lägga upp lite bilder sen.
 
Ni får nöja er med en webcam bild från stugan på mig och min kusin sålänge.

Den här veckan har jag ätit på havtorn med tjejerna, boxats med ida och övat varje dag på karonka parodierna.

Kladdkaronkan och kvällskaronkan var igår. Kladdkaronkan var inte så hemsk förutom att jag hamnade i straffkammaren. Och parodierna som vi spelade upp på kvällskaronkan gick jättebra. Efter karonkan gick nästan alla som varit med i parodierna till Richard och där blev det en jättelyckad kväll. Klockan 4 stupade jag och Riina i säng.

Idag har jag varit och fikat med Mikko och Malin och sen spenderade jag hela dagen med Riina. Nu ikväll åkte vi till Matilda och Jennifer där även Ansen och Jenna var. Vi for ut och cruisade eftersom Ansen precis just har fått körkort och så chillade vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback