30 maj 2012

Idag, gott folk, körde jag från mamma till pappa, vilket betyder att jag körde från STAN till GODBY!
Japp ni läste rätt!  Det var första gången jag körde i stan och tror aldrig jag har spänt mig så mycket, men jag och pappa kom levande fram tillslut!
Idag skrev jag mitt sista prov i tvåan och nu är det bara friluftsdag och avslutning kvar och sen är det ÄNTLIGEN SOMMARLOV!!

såhär såg jag ut på avslutningen förra året (med putande mage och allt!) I år ska jag ha en blåklänning som jag köpte i spanieeen :)
Nu ska jag möta upp Sanna här någonstans i godbyskogarna, promenadtime!
Vi hörs!
pussss

Kommentarer
Ville Niskanen säger:

Snygg klänning =)

2012-05-31 | 22:54:33
Bloggadress: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback