fre,lör,sön

På fredag var jag först på jobb, sen åkte jag, ansen och jennifer till Wirrans i godby och åt middag, sen till Smarket för att köpa godis och sen till jennifer. Efter det for jag till hanna och vi for också till smarket haha och sen till henne där vi såg på film.
Jag och ansen tog EXAKT lika mycket gram godis (hehe det var lite coooolt)
 
På lördagmorgon for jag på spinnig (hujedamej vad jobbigt) och sen var det dags för  jobb. Åkte på kvällen till jennifer dit också ansen,riina,ida och linn kom och sen drog vi till Knorring på bartömning (jag var dock nykter så åkte hem redan halv 12.)
 
Och idag söndag har jag också jobbat, sen efter jobbet hade vi mitt,erik och calles släktingkalas (även fast erik fyller i juli, jag i december och calle i januari... hehe mamma tycker om att ha allt på en gång).Efter allt godsaksätande gick jag på en pw 6 km (pjuuh) och nu väntar OTH (ser om femte säsongen, hihi bäst <3)
 
pusss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback