helghelghelg

Har inte haft tid att blogga i veckorna, så det får bli ännu ett till helginlägg.
 
I fredags var jag och fikade med frida, eller nä det kanske var i torsdags?! haha vet inte.. dagarna blandas ihop när man jobbar alla dagar i veckan. Tror minsann att det var i torsdags vi fikade och på fredag jobbade jag och sen gjorde jag typ nada i think.
 
I lördags jobbade jag också, sen for jag till ansen med riina på förfest och sen for vi till ladys night. Hade riktigt roliga även fast det var ganska lite folk. 
hihi ansen och riina såg väldigt lika ut
idag, söndag, kom världens bästa Ida med chips, dipp och cola till mig klockan 10 imorse!! tack!!
Medans vi åt det såg vi på film. När ida åkte hem så kom cornelia och hämtade mig och så åkte vi till bio savoy för att se på One Directions film. Den var jättebra!! Sen när jag kom hem satte jag mig nästan dirren i bilen med sikte mot ida, hämtade upp henne och vi åkte till Smarket för att köpa godis. Köpte cirkus 5 plockgodisar var, åkte hem till ida och såg ännu en gång på film.
Nu är jag hemma och ska snart gå och sova (blir antagligen ett oth avsnitt först). Imorgon jobbar jag, sen dans och sen ska jag för första gången få se lärjungen, filmen som min lillebror är med i! Ska bli  riktigt spännande och kuuuel //stolt storasyster
Men nu ropar sängen!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback