Tisdag

Häjj!
Kom just hem från höstens första teaterlektion, lika roligt som alltid, och nu sitter jag här och kollar idol.
 Idag jobbade jag till halv 4 och sen fikade jag med mikaela, malin och andrea. Avskedsfika eftersom mikaela åker till USA imorgon i ett år..kommer sakna henne!!
 
Imorgon är jag ledig (hihi känns som jag allid är det men så är inte fallet... det är bara när jag är ledig som jag orkar blogga eheh)
Så imorgon blir det avancia och sen ännu en gång biljettkollning med ansen och jennifer (precis som förra gången jag var ledig hiho) vi bokade alltså inte förut. 
 
Jao men nu har det gått 3 pauser sen jag började skriva detta inlägg (shit vad jag är snabb!!! nsh) så ska kolla sista minuterna idol nao. 
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback