5.1

Bara tre dagar kvar nu! Känner dock ingen nervositet eller nåt, känns bara overkligt!
 
Idag har jag dragit en hesse lunch/fika med Elin. Kärlek till dubbelhamburgaren ♥ hehe tjockt barn.
 
Sen for jag och mamma på en maxingerunda, som skulle vara en snabbis men slutade med att vi var där 3 h. Men har allt fixat nu, typiiish! Bara den jobbiga packningen kvar... Sen for jag och träffade Ida och nu har jag suttit hemma bänkad framför ishockyn (jag av alla ishockyintresserade människor #vadhende) Lite spännande måste jag dock erkänna att det var, men slutade bra gjorde det inte.
 
Imorgon ska jag ta en morgonpromme med Sara, snabb maxingetur, fika med hanna, bio med mamma och erik och häng med gänget. Någonstans där imellan ska jag också försöka bli klar med packningen, men kommer antagligen som vanligt lämna det till sista sekunden.
 
Men nu ska jag skriva ut våra biljetter (eftersom jag på nåt konstigt vänster fick bli reseledaren hehe) och sen krypa till kojs!  
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback