Lördag och Söndag

Hej!

Igår var de en riktigt bra dag! :D
På morgonen så åkte jag till Julia :D vi skrattade åt gamla bilder och så åt vi! Sen for jag, Julia och Petra på ishockeymatch och sen fikade vi på svartakatten :D
Efter de så kom mamma och hämtade mig och då åkte vi till Malin och hämtade henne, för hon skulle sova över hos mig :D
Hemma hos mamma så åt vi middag, och sen cyklade jag, malin och erik till pappa där vi skulle sova. Där skrattade vi och flummad, vi skrev en "fin" berättelse och ritade "fina" gubbar hahahahaha xD
Sen somnade vi typ halv två och vaknade 11 (!)
Efter vi hade ätit frukost så åkte vi på zumba till godbyhallen! De var riktigt kul :D

Och nu ska jag öva på biologi prov :(

kraam! ♥


De var jättekul malin, de måste vi göra om :D ♥

Kommentarer
Saine säger:

Det var sjukt, och jaa, det måste VERKLIGEN göras om! :D så snart som möjligt!! :D <3

2010-04-12 | 21:53:50
Bloggadress: http://saine.blogg.se/
Ebba säger:

jaaaa :D <3

2010-04-12 | 21:58:33
Bloggadress: http://ebbalonngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback