Torsdag!

Hej!

Idag har jag varit trött hela dagen och så har jag drabbas av en förkyldning :(
men jag har ändå gjort roligheter idag :D
I skolan så var vi till stan och bowlade på gymnastiken, roligt roligt men sanna slog mig och riina överlägset ;) hahaha!
Efter skolan så åkte jag och mamma in till stan för att hämta nått paket, och sen åkte vi till Theses kalas (mammas gudmor) där var också några kusiner :D
Efter de åkte vi hem och sen har jag spelat the sims 3 :)

men nu ska jag gå och ta tag i kemiläxan!

byebye ♥


Kommentarer
Riina säger:

vi ägde ju på bowlingen, vi var ju bäst av alla :P

2010-04-16 | 18:21:15
Ebba säger:

ooyeeahh! ;D

2010-04-17 | 17:21:05
Bloggadress: http://ebbalonngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback