Yesterday

Ska ta och berätta lite om igår:

Jag var ju som sagt hos riina igår och jag skulle på teater kl.18 på breidan (riina bor nästan granne)  Men vi glömde bort tiden och sen när vi kollade på klockan så var den redan 17.45 och då hade vi inte änns hunnit äta
. Så vi springer till köket för att äta, men maten är inte klar ännu, men vi bryr oss inte utan vi kastar i oss hårda lite kokt spagetti och köttfärsås. Riina spiller mat på golvet och vi börjar skratta för att vi känner oss så dumma som äter okokt spagetti. haha. Sen när vi var klara så tog vi kälken och riina sparkade medans jag satt, och de var de fulaste jag varit med om. Asså haha vad vi skrattade. Vi kom inte så långt innan riina var helt slut och jag fick börja sparka, och de gick inte så mkt bättre, vi hamnade i diket och vi frös. haha! Men vi hade de så kul! :D Och jag hann nästan i tid! ;)

Kommentarer
Riina säger:

HAHAHAA :D fy fan va kul det var :P du får komma på torsdag igen men då ska vi ha kåll på klockan ;P <3

2010-12-06 | 12:47:28
Ebba säger:

JAAA! :D <3



hahaha, de måste vi verkligen för då är de genrep ;) haha :D

2010-12-06 | 16:19:06
Bloggadress: http://ebbalonngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback