----> Sälen!

Tjena!

Idag har jag bara slappat och spelat spel med Calle. Först spelade vi kort spel 3 gånger, gissa vem som vann.... jo CALLE, sen spelade vi nått annat spel, gissa vem som vann.... jo JAG... nää skoja CALLE! Så de gick inte så bra för mig precis :P

I morgon bär de alltså av till Sälen, för en veckas skidsemester :D ska bli jätteroligt!

Har kommer lite bilder från österrike förra året:

Jag, Erik och Calle köper någonting.↓

Där nere vid bergen bodde vi nånstans. ↓


Nu ska jag börja packa, sen duscha och se på melodifestivalen!

Kram ♥



Kommentarer
riina säger:

ha så kul i sälen :)

2010-02-21 | 22:00:40
Ebba säger:

Tack :D

2010-02-22 | 22:15:09
Bloggadress: http://ebbalonngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback