Sportlov!

Tjaao!

ÄNTLIGEN SPORTLOV! :D Ingen skola på två veckor :D först sportlov och sen prao! :D I´am happy! Finska provet gick faktist bra, för en gång skull! och skolan löpte på bra! När jag kom hem lagade jag kladdkaka :))

I skolan har vi haft läsvecka den här veckan, och vi läste världens konstigaste bok! Den är så konstig att den blir rolig ibland. Jag, Sanna och Riina började asgarva första gången vi läste den, och på biologin så kunde inte jag och Riina sluta skratta åt den, hahahah! Vi ska se på en teater om den sen nästa vecka, ojojjo undrar hur den kommer bli! ;)

Och ikväll är de let´s dance, så de ska jag nog se.

Bjuder på en bild från hösten:

Býebye
Kraam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback