På väg mot Lemböte

SHOO!


Idag bär det av till Lemböte över helgen, på storasyskonutbildning. Och sen på söndag, så ska jag och dansa på teaterskolan :D

Idag, har de varit en skoldag med bara tråkiga ämnen, fast samhällan var faktist bra för vi fick GLASS :D Nått annat intressant har de inte hänt idag.

Igår på gymnastiken så skrinade vi, de gick ganska bra, jag lyckades med att inte ramla :)), fast jag krockade lite och råkade fälla nån...

Men nu ska jag gå och packa.

Ha en bra helg! :)))

Kram!

Kommentarer
Sanna säger:

haaha "råkade fälla nån..." xD

2010-01-16 | 10:15:20
Ebba säger:

hahahah xD jaa råkade! xD

2010-01-17 | 12:39:09
Bloggadress: http://ebbalonngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback