haha ;)

Tjoo!

Idag har jag varit i Markusböle, hos Riina :D:D
Vi hade de skitkul som vanligt :D
Först så skulle vi rosta bröd, med bröden var tjock så de började rycka lite från brödrosten, men vi struntade i det och började göra nått annat, men när vi vände oss om så rök de jättemycket från rosten och bröden var brända! hahahah ;) ojojoj! ;D
Sen så bakade vi kladdkaka, och för en gång skull gick de faktist bra :) ( förrut så råkade jag hela ut all ägg och socker, haha! ;D ) Men sen så blev vi så sugna (mest jag) på att bara laga smet som vi sen skulle äta upp,och då lagade vi halvsats kladdkakesmet, men sen kom vi på att hälla smeten på den färdiga kakan! haha ;) de blev faktist gott! Men efter var man väääldigt mätt! Sen åt vi kladdkakan medan vi såg på ghost whisper :D Och man ska inte säga Bu när nått läskigt kommer hända i TV:n, Riina skrämde ihjäl mig ;D hahaahah!

I skolan så flummade jag, Sanna och Riina bort matrasterna som vanligt :D hihi! Och allt började med oregano ;) hahaha!

Kraaam ♥

Kommentarer
sanna säger:

(Y)

2010-03-11 | 17:56:58
Ebba säger:

haha ;)

2010-03-11 | 19:44:08
Bloggadress: http://ebbalonngren.blogg.se/
riina säger:

haha så klart att vi hade skit kul det har vi alltid :D

2010-03-18 | 08:52:44
Ebba säger:

haha, jaaa :D

2010-03-18 | 08:57:08
Bloggadress: http://ebbalonngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback