Sälen bilder

Tjao!

Som sagt så var vi i Sälen på sportlovet, och de var skitkul! :D Så här kommer en bilbomb därifrån:

jag och Julia roade oss typ hela båtresan med att spela kort

Sen åt vi massor med godis ^^
De var jag, Julia, mamma och Clara i en bil, Erik och Calle åkte med de andra kusinerna


Melvin, Calle, Erik och Alva äter i stugan. Vi bodde i samma stuga som Kusinerna Alva, Melvin och Elin. Medans Julia och Maja hade egna stugor.


Alva och Elin, och Maja och Melvin som klappar Elin Naaw!


Jag hade inte kameran med så mycket i backen, men här kommer några av de bilderna jag har:
jag och Maja på två av dem, de var första gången Maja skidade men hon var duktig! :) Sen är de jag och Julia på en, och den sista är Alva och Melvin.


After-Ski: Alva, jag och mamma, jag och Melvin. Vi drack smoothie, varmchoklad och åt kokosbollar


Sen en kväll så var alla samlade och åt middag i våran stuga...


... då spelade vi också singstar och sen buzz



Vi var på ute bio en dag, men de var kallt och så var de ändå inte världens bästa film precis, så jag och julia gick och kolla på när våra morbröder och deras fruar bowlade. Men de hade gjort en jättefin väg till bion med massor med ljus och så fick man gratis godis ^^



Vi åt en dag på McDonalds som var jättenära våran stuga


På väg hem med bil och båt


Den här bilden får avsluta, den är från när vi lekte med maja, hon var pappa lasse, Julia var mamma karin och jag fick vara väckarklockan! hahhaa ;D


Sen var vi också på Avatar, den var faktist bra. Och så badade vi på experium ett äventyrsbad brevid stugan.

Natti Natti

Kraaam!



Kommentarer
Julia säger:

Ååååååh... SAKNAR'T!!!!!! :)



(och hur man såg ut btw, hahaha dör)

2012-03-08 | 17:11:17
Bloggadress: http://juliac.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback