September

Tjeenare människor!

Bloggen har stått stilla i några hundra ååår, meen har inte orkat återuppliva den! heheh

Idag har jag varit på dans, kuul :D men nu är jag så trött och jag bara har lust att gå pch sova, men icke sa nicke för här ska de pluggas finska...
Igår var de teater för första gången efter sommarlovet, guud vad kul de var, har verkligen saknat de i sommar och så var de kul att träffa alla igen :D

Vet ni va jag hittade i frysen igår? JO, mina skjorts som jag la ditt när freja var här på rockoff, för att dem hade fått tuggummi på sig! och jag har letat efter dem och dem har typ legat där i en månad! HAHAHAHA ;D ojooj!
Men tuggummit går fortfarande inte att ta bort ;O

Men nu är de bäst att jag sätter i gång med finskan så jag inte somnar.. hehhe
Ha de bäst!


Kommentarer
emma säger:

haha shorts i frysen x)

2010-09-02 | 17:53:06
Bloggadress: http://emmaablomqviisst.blogg.se/
Ebba säger:

hahahahaha ;D

2010-09-03 | 07:30:31
Bloggadress: http:// ebbalonngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback