Romeo och Julia

Nu sitter jag här nyduschad och helt slut.. haha
Joggingturen var jätteskön, guud vilket fint väder!!
Fast de blev kanske lite för mkt pauser... hehe men roligt hade vi!

Efter skolan idag får jag och julia till mormor och städade trappor, sen strövade vi runt på stan!

Imorgon far jag, mamma, erik, calle och kusin alva till stockholm!
Vi ska se på musikalen romeo och julia!
vi ska sova över hos våra småkusiner och sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra i stockholm på lördag.
Vi kommer till Åland på lördag kväll.

Nu ska jag packa, se oth och snart skypa med freja som jag saknar bajs mkt!
Jag har inte träffat henne sen i somras, men vet ni vad?
VI TRÄFFAS OM EN VECKA (!!!!!!)

Men nu är de bäst jag sätter igång!
Ha det bra!
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback