11:27

Hej!
Det var ett tag sen, men har inte riktigt haft orken.
I söndags kom jag ju hem efter att ha tillbringat helgen på Brändö.
Det var riktigt roliga dagar!
Men man var verkligen trött när man kom hem, så söndagen spenderates i sängen.
Använde kameran extremt lite, men några bilder fick jag:
I måndags så var jag med Sara, vi såg på film och tjockade oss med chips.
Igår kom först Riina hit och sen när hon åkte så kom Sanna.
Idag så ska jag städa trappor med Julia och sen ska jag vara med Mickis och Malin.
Och nu ska jag hoppa in i dushen.
Puss

Kommentarer
en blogg om 5 systrar säger:

elin skriver: På fredag ska jag köpa min första systemkamera!!Så, behöver lite hjälp här!! Har ni någon systemkamera? Canon eller Nikon? Vilken är bäst?:) Tack i förhand<3



http://systrarnabackstrom.blogg.se/2011/july/elin-vilken-systemkamera.html#trackback

2011-07-20 | 22:30:41
Bloggadress: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback