Du är så varm, mjuk och len som silke. Dig ska jag aldrig dumpa, min älskade strumpa!

Sitter här och letar efter en dikt till svenskan, går inte sådär jättebra!
Men hittade iallafall en fin liten dikt som gav mig ett gott skratt (rubriken) haha

Nuförtiden står bloggen stilla, men jag orkar inte blogga! Lat som jag är!

Men kan iallafall berätta vad jag har haft för mig idag (om det nu är någon liten själ där ute som bryr sig :) )
Joatt efter skolan var jag och fikade med Jennifer och Hanna.
Och vi passade också på att göra lite (läs VÄLDIGT lite) geografiuppgifter!
Efter det var det dans och nu sitter jag här!

och det var de jag ville ha sagt!
Ha det bäst!
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback