11.12

Igår fyllde jag äntligen 18 år!! 
Så på fredag blir det arken debut wohooo! 
 
Firade min födelsedag med först och främst skola (svenska, historia, matte, matte) dagen kunde ha sett bättre ut.. På historian hade jag, Hedda och Jutta vårat föredrag om första människan på månen. Gick helt okej, vi spelade lite teater och bjöd på glass! Skönt att börja, för nu har vi de över!
Efter skolan for jag hem och sen vidare på dans. Och sen till pappa, där vi firade mitt släktingkalas! 
Efter lite skattletande och vilseledande ledtrådar fick jag min present av pappa och diana: en bil! Tror jag aldrig har varit så chockad i mitt liv! Glad blev jag ju också såklart!! Taaaack! Nu är det bara körkort som saknas eh, mitt mål är att ta det före 2012 är slut, måste bara orka öppna boken..
 Hade alltså en riktigt bra 18-års dag!
Idag hade jag bara en timme i skolan (älskar tisdagar), efter det gick jag och hanna till ziczac och jag köpte mig ett  par nya svarta jeans (<3) . Sen var det dansgenrep som gällde! Imorgon är det dags för dansgala!!
 
Nu ska jag sova!
godnattttt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback