Helgen

Har varit en riktigt toppen helg, som började på fredag med att jag var med julia och malin!
I lördags så försökte jag proppa in historia i min hjärna på dagen och sen runt 5 tiden så åkte jag, mikko och malin till havtorn och åt middag. Efter det for jag på förfest till jenna med lite tjejer och sen bar det av till Janniks 18 års partay! Efter festen for vi vidare på efterfest till Darnemo. Det var en riktigt rolig kväll! (:
I söndags så gjorde jag inte så mycket, sov och pluggade (minimalt, vilket märktes idag när jag skulle skriva provet... gick inte sådär jättebra...)
Har som sagt haft historia prov idag och efter det slutade jag, så hängde lite i skolan innan jag tog bussen hem. Om någon timme kommer sara hit och sen sticker vi på dans och direkt efter det ska jag och jennifer på boxercise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback